Dagen före dagen

Imorgon ska jag göra något jag inte har gjort på fyra månader. Jag ska se HV71 spela en match.


5.17 in i förlängningen i guldmatchen den 18 april 2008.
Sist jag såg HV spela en match slutade det såhär.
Jag tror att Lars Andersson har tagit bilden.


Jag är lika förväntansfull som jag brukade vara dagen före julafton för ungefär tio år sedan. Det ska bli så kul! Ett plus är att matchen spelas i Skövde, vilket inte är allt för långt härifrån. Skönt att slippa åka genom halva landet för en träningsmatch.

Förhoppningsvis betyder det också att en hel del HV-supportrar är på plats.


Kommentarer
Postat av: Fiddelino

Woohoo äntligen! :) Längtan efter ishockey har sakta smugit sig på. Men kan tyvärr inte ta mig till Skövde. Men siktar på Vetlanda imorgon och Kinnarps på Söndag:) Underbart!!

2008-08-21 @ 13:25:05
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Det var underbart att se match igen, men dessvärre var det ingen match jag kommer minnas. Alltid tråkigt med förlust. Nu ser jag fram emot nästa gång. Förhoppningsvis imorgon.

2008-08-21 @ 23:54:27
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0