Onödigt vetande

Jönköping Energi har varje vecka en tävling där de lottar ut ett hundratal HV-biljetter. För att vara med i utlottningen måste man svara på en "klurig" fråga. Förra veckans fråga var nog en av de lättaste genom tiderna:



Frågan som ställdes i klippet ovan var alltså "vilken maträtt är HV-spelarnas favorit?". Svarsalternativen är pizza, spaghetti carbonara eller isglass. Jag tror att det är isglass. Vad tror ni?

Veckans fråga är dock allvarligt talat ganska svår:

 

Vem pratar mest i HV? Svarsalternativen är Stefan Liv, Björn Melin eller Johan Davidsson. Jag tycker att alla tre är ganska pratglada, men jag skulle tippa på att Liv är det rätta svaret.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ettan beror väl på hur vitsig han försöker vara. Bästa vore ju dock Spagetti Carbonara :).



Andra frågan tror jag Björn Melin. Tror inte Stefan pratar så mkt som folk tror. Jag hade personligen sagt Petrasek!

2008-12-16 @ 16:00:20
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-16 @ 16:03:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Leffe

Ehh, ska det inte vara ljud eller vad har hänt med inslaget? För ljudet saknas.

2008-12-16 @ 19:36:14
Postat av: Therese Gustafsson

Daniel: Ettan var ju lätt till och med utan svarsalternativ. Alla hockeyspelare älskar pasta. :) Fråga nummer två kan alla tre svar vara rätt, tror jag. Varenda gång jag träffat Liv har han varit väldigt pratglad. Men som du säger tror jag att även Melin kan vara rätt. Det beror nog lite på vilket humör de är på. Jag förstår inte varför inte Petrasek finns som alternativ?



Leffe: Ljudet fungerar inte för mig heller så det är antagligen något fel på inslaget.

2008-12-16 @ 20:20:04
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Daniel

Isf är jag oxå hockeyspelare. För pasta är typ det min kost består utav :). Fatta vilken hockeyspelare jag kunde bli om jag bara kunde åka skridskor. Musklerna är fan på väg å större än någonsin, det du :). När kommer du hem? Läste på facebook(?) att du åkt hem... när ses vi då? PUSS!

2008-12-17 @ 02:43:11
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Haha, samma här. Pasta är den nivå mina matlagningskunskaper ligger. :) Det där med musklerna får du allt bevisa när vi ses nästa gång! Jag kommer hem till Jönköping tidigast 29:e. Är du kvar då? Annars åker du väl upp till Gävle den 28:e? Puss puss

2008-12-17 @ 14:30:19
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0