I väntan på tredje perioden

Webb-TV fungerade inte i dag heller, precis som väntat, så jag roar mig genom att lyssna på dagens match via radio. Jag tycker nästan att det är bättre att inte lyssna över huvud taget. Kommentatorerna på Radiosporten är ofta inkompetenta och lyckas mer eller mindre aldrig förmedla någon känsla. Nu har jag lyssnat i två perioder och vet fortfarande inte vilket lag som har övertaget i matchen. Det står hur som helst 1-1.

På grund av konsert i Kinnarps i går så började matchen i dag kl. 17. Därmed är det snart dags för den tredje perioden. Vinner HV så avancerar de till femma i tabellen. Det vore alldeles underbart.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det har inte med webb-tv att göra utan din uppkoppling. Du har för dålig lina för att kunna se webb-tv... Min lina pallar det inte heller :/.



Fått igång HVTV än? Annars fixar jag det när jag kommer hem till jul är ju hemma alla mellandagar oxå.

2008-12-06 @ 23:49:55
Postat av: Therese Gustafsson

Jag har insett det nu. Jävligt irriterande. Har inte fått igång HVTV heller, så du får väldigt gärna hjälpa mig när du kommer hem. Jag åker dock till Norrland denna vecka och stannar över jul, men är hemma vid nyår tror jag.

2008-12-08 @ 21:52:06
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0