Natthockey

Hoppas att ni inte missar Sveriges första match i JVM som pågår just nu. Härligt att matchen började så sent tycker jag, som minst sagt är en nattmänniska. Sverige möter Finland och för tillfället står det 2-1 efter fem minuter i andra perioden. Jag tycker att Sverige gjorde en bra första period men har börjat lite oroväckande i andra.

Det finns fyra HV-spelare i laget, vilket förstås är skitkul. Tre av dem spelar dessutom i samma femma. Men jag fattar inte varför inte Tedenby och Petersson spelar tillsammans? Jag är visserligen inte jätteinsatt i juniorhockey men jag har fått för mig att de två spelade i samma kedja i J20 där de dominerade. Rätta mig gärna om jag har fel.

Kommentarer
Postat av: funck

2008-12-27 @ 17:53:30
Postat av: funck

vad säger supportrarna om förändringarna i Kinnarps?

2008-12-27 @ 17:55:25
URL: http://www.jonkopingsidrotten.se
Postat av: Daniel

borde vara förbjudet att spela hockey så sent. Förbjud VM i Kanada säger jag :D.

2008-12-27 @ 18:13:29
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Funk: Jag tycker att det är vettiga och realistiska förändringar och tror att supporterkulturen i Kinnarps kommer att bli bättre i och med detta.



Daniel: Haha, så blir det när man blir gammal. Jag som är ung och fräsch tycker det är mysigt med hockey på nätterna. Då har jag dessutom en vettig anledning att sova länge dagen efter. ;)

2008-12-28 @ 20:47:42
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0