Tuffa tider

Det är inte lätt att vara HV-supporter just nu. HV ligger tia i tabellen, Jämtin valde att skriva på för största konkurrenten LHC och jag fick i dag ställa in ytterligare en resa. Förlorar HV i dag ligger de dessutom farligt nära kvalstrecket.

Jag har inte sett HV på två veckor, men den här matchen visas åtminstone på Canal+. Med tanke på den oerhört dåliga insatsen i torsdags, som vissa beskrivit som "det sämsta jag sett", så bör HV varit rejält revanschsugna. Och trots att Rögle ligger på den övre halvan i tabellen så är jag fortfarande inte övertygad om att de är så bra som alla säger. Rögle har överpresterat och det kommer att gå utför för dem inom en snar framtid.

Dags för nedsläpp. Nu är det fan dags att visa hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0