På väg till Stockholm

Jag har fått mersmak av hockey efter torsdagens match. I dag åker jag och kryckorna till Stockholm för att se matchen på Hovet. Jag kräver nästan en vinst och det tycker jag att jag är värd. Det är det minsta jag kan begära i detta tillstånd.

Jag tycker att Stockholm är en av de roligaste ställena att se på hockey. Jag gillar både Hovet och Globen trots att det inte finns en riktig ståplatsläktare, vilket i och för sig passar alldeles utmärkt för tillfället. Det brukar vara mycket HV-folk på plats och det gör det hela ännu roligare.

Vi ses i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag bor i sthlm men missade matchen tyvärr. Men vilken skön vinst 1-5!

2008-11-30 @ 12:17:31
Postat av: Therese Gustafsson

Underbart! Var ett tag sen som HV vann med lite marginal. I och för sig var det ett tag sen HV vann över huvud taget.

2008-12-01 @ 16:37:34
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0