Ännu mer rykten...

Jag har varit helt borta de senaste dagarna och såg inte detta förrän i går kväll. NHL-meriterade Kris Beech, som just nu är nerskickad till Pittsburgh's farmarlag, är enligt Aftonbladet på gång till HV71. Utan att veta något om Beech, mer än att han gjort nästan 200 NHL-matcher, så antar jag att det är en rätt stor skillnad på honom och Håkan Bogg, som den andra kvällstidningen påstod att HV var ute efter.

Jag är mycket tveksam till om HV ens var/är intresserad av Bogg, och nu när ryktet om Beech kommit fram så är det väl mer eller mindre uppenbart att Expressen hade fel. Man försöker inte få hit en medelmåtta som Bogg den ena dagen, för att nästa vända sig till NHL/AHL och försöka värva en spelare därifrån. Beech känns dessutom mer som en spelare HV behöver.

Det är för övrigt lite skrattretande att Beech heter Kris i förnamn. Jag ser framför mig vilka "roliga" rubriker som kvällstidningarna kommer skapa om han floppar.

Kommentarer
Postat av: Mackan

"Beech ska stoppa HV´s Kris" hehe.. Eller kanske: "Kris i HV är ingen day on the Beech". ;-P

2008-10-08 @ 10:25:35
Postat av: Therese Gustafsson

Något liknande lär de med all säkerhet komma med.

2008-10-08 @ 12:32:25
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0