Bortamatch: Karlstad

I dag spelar HV bortamatch i Karlstad. Jag hade planer på att åka dit, men jag har självklart blivit sjuk den mest olämpliga dagen av dem alla. Därför lockar inte tre timmar (enkel) i en bil just nu.

Dagens match blir nog hur som helst intressant. HV:s två nyförvärv finns med i laget. Det sägs att Angell bildar ett backpar med Grillfors och att Beech är andracenter. En som dock inte spelar är Martin Thörnberg. Men han är varken skadad eller sjuk. Anledningen är MODO:s läkare. Han gav Thörnberg diagnosen "hjärnskakning" i torsdags, vilket betyder att Thörnberg enligt reglerna måste vila i ett speciellt antal dagar - trots att han inte ens har hjärnskakning.

Andreas Andersson har i de två senaste matcherna vaktat målet och han har gjort det bra, men jag tror att det är Stefan Livs tur att återta sin plats nu.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Vänta nu... Oron slår till med en farlig fart. - Therese är sjuk och skippar match -



Måste vara allvarligt... Krya på dig. En vitamininjektion i form av en seger ikväll kanske hjälper...? Ska jag tippa en etta för din skull...?

2008-10-14 @ 13:55:32
URL: http://battrehockey.wordpress.com/
Postat av: Therese Gustafsson

Tack så mycket. Du behöver dock inte vara orolig. Det är inget allvarligt, jag vågade bara inte ta risken att spy ner hela Löfbergs Lila Arena.



Du får hemskt gärna tippa en etta. För jag antar att du är lika usel på att tippa som vanligt. :)

2008-10-14 @ 18:42:28
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0