Inför dagens match

Dags för match mot Timrå! Senast lagen möttes, i E.ON Arena, så vann Timrå med 6-5. HV gjorde en obegripligt dålig förstaperiod och det var där de förlorade matchen. Nu, ett antal matcher senare, så har HV fortfarande inte gjort första målet i en match. Jag vet inte om det beror på otur eller att de helt enkelt inte är beredda från start. Det vore i och för sig konstigt om det beror på det sistnämnda med tanke på hur många gånger detta påpekats.

Jag hoppas på en bra stämning på läktaren i kväll. Den här säsongen har läkarinsatsen hittills varit väl godkänd tycker jag, trots HV:s något knackiga inledning av säsongen. Senast mot Rögle var det så där, men innan det så tycker jag att vi många gånger varit bättre på läktaren än vad de på isen varit - och definivit bättre än vad vi var förra säsongen. Vi har fått mycket välförtjänt beröm av spelare och ledare, vilket känns roligt. Men det kan bli ännu bättre.

Nu tar vi revansch mot Timrå!

Kommentarer
Postat av: Adam K

Hoppas att Hv vinner nu, det behöver de nu.



Vad tycker du föressten om min blogg?

2008-10-16 @ 18:03:23
URL: http://www.offensivhockey.blogspot.com
Postat av: Therese Gustafsson

Ja, alla poäng är viktiga för tillfället.



Jag gillar din blogg men ska jag vara ärlig så läser jag väldigt få bloggar över huvud taget.

2008-10-17 @ 12:49:13
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0