Ja, jag är glömsk

Jag glömde bort reprisen! Inte alls oväntat. Alla som känner mig vet att jag är mer eller mindre hopplös när det gäller att komma ihåg tider. Jag vet alltså fortfarande inte hur gårdagens match mellan HV och Färjestad var, men av vad jag hört så var den inte allt för katastrofal från HV:s sida. Det verkar som att de trots förlust gjorde en okej match.

Jag har dessutom hört positiva ord om nyförvärven. Det är svårt att bedöma efter endast en match, men de verkar ha gjort ett gott intryck. Beech spelade, om man ska tro rapporterna, i HV:s för dagen bästa kedja och Angell gjorde en assist.

I morgon möter HV laget de slog ut i semifinal i våras - Timrå. Det är andra gången för den här säsongen och det betyder att HV redan har mött alla lag i serien. Tiden går så oerhört fort. Snart är det slutspel igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0