Jag tar på mig förlusten

HV förlorade med 4-2 i Karlstad. Som vanligt när jag inte är på plats så får jag handskas med en grov ångest. Jag är nämligen extremt vidskeplig när det gäller hockey. Jag intalar mig själv att det betyder otur att se matchen på TV, jag tycker synd om HV för att jag inte är på plats (jag vet, jag är dum i huvudet) och så vidare.

På tal om TV-tittande så måste jag säga att det inte blev mycket tittande. Som vanligt fungerade Canal+ Webb-TV kasst och jag såg mer eller mindre ingenting av matchen. Jag hörde allt men bilden hackade, vilket betyder att det hade varit bättre att lyssna på radion än att betala 100 spänn för stillbilder. Jag borde ha lärt mig att Webb-TV är värdelöst vid detta laget, men icke.

För övrigt minns jag inte ens senast jag inte såg en HV-match. Förra säsongen var jag på plats ungefär 90% av matcherna och resten såg jag på TV. Radion var nog flera år sen jag lyssnade på. Men i dag såg jag alltså ingenting vettigt. Någon som har en matchrapport att delge mig?

Kommentarer
Postat av: ....

skriv till canal + så får du en grattis match...

2008-10-15 @ 07:26:21
Postat av: Therese Gustafsson

Har gjort det några gånger tidigare och har då fått pengarna tillbaka, men jag orkar inte krångla igen. Tack ändå.

2008-10-15 @ 08:09:28
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Daniel

"som vanligt fungerade Canal+ Webb-TV kasst" för oss funkar det asbra. eller ja inte för mig för hos mig funkar det inte alls, men hos bolling flyter det kanon... något sämre nu när de gått över till enbart flashplayer, but still going strong.



vad har du för hastighet på nätet? de kräver hyffsat mkt för att det ska flyta!!!

2008-10-15 @ 10:51:23
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Som vanligt för mig fungerar det kasst. Tror inte det är hastigheten det är fel på, för innan man drar igång webb-TV:n så testar de allt sånt där och enligt testet ska jag ha tillräcklig hastighet.



Jag tror mer på att det är jag som är otursdrabbad.

2008-10-15 @ 12:01:30
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0