En dag i Göteborg

I dag har jag och 150 andra HV-supportrar varit i Göteborg, närmare bestämt i Scandinavium. HV förlorade med 5-3 mot Frölunda och jag är jävligt besviken. HV var, som vi tyvärr blivit vana vid den här säsongen, inte alls beredda från start och det dröjde ända till tredje perioden och underläge med 5-1 innan de ens började skjuta på Johan Holmqvist. Sista perioden vann HV med 22-1 i skott. Tidigare hade de endast skjutit 10 skott på två perioder.

Frölunda - HV i Scandinavium den 18 oktober 2008.


















Annars var allt som det brukar i Scandinavium. Sittplatspubliken var lika kaxiga som vanligt och fick hålla på precis hur de ville och domaren var lite väl hemmakär. Men trots det så tycker jag att vistelserna i Scandinavium är bland de bästa på säsongen. Det är alltid mycket HV-folk på plats och man ser bra från vår plats i arenan. Sen skadar det ju inte att resan tar knappt två timmar.

Jag ska tjura över den här förlusten till på tisdag, sen tar vi nya tag med tre hemmamatcher i rad.

Kommentarer
Postat av: jörgen

som borta supporter ser man ialla fall bättre än vad dito gör i jönköping.skandal

2008-10-19 @ 12:39:59
Postat av: Therese Gustafsson

Sant, och tur är väl det!

2008-10-20 @ 15:50:41
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0