Händelserik fredag

Kris Beech är nu klar för HV och anländer på måndag tillsammans med Nicholas Angell. Plötsligt ser HV:s trupp mycket vassare ut. Men vad som är oroande är snacket om att Jan Hrdina kanske har spelat sin sista match för HV. Jag älskar Hrdina och har gjort det sedan jag såg honom spela för första gången. Det vore sorgligt om han skulle lämna nu.

Några timmar innan värvningen av Beech blev officiell så meddelades det att Mattias Tedenby ska lånas ut till Oskarshamn. Jag tycker att det är helt rätt. HV kan tydligen inte ge honom den speltiden han behöver i dagsläget, d.v.s. spel i powerplay och så vidare, och då är det bättre att han får komma till en allsvensk klubb där han får förtroende. Jag blir inte förvånad om han gör succé i allsvenskan om han får chansen. Vi håller tummarna!


Kommentarer
Postat av: fiddelino

Vart har hänt med Hrdina? Ryggen som sätter stopp?

2008-10-11 @ 00:23:17
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Vet inte om det enbart är ryggen. Kan vara annat som ligger bakom också.

2008-10-12 @ 18:29:50
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0