Den senaste veckan

Det har hänt en del sen jag skrev senast.

* HV spelade en match mot Färjestad i Linköping, som de vann efter att Puistola avgjort i förlängning.
 
* HV kom femma i Nordic Trophy, som för övrigt är ett dåligt påhitt om ni frågar mig.

* Jag var i Malmö och såg HV vinna med 4-3. HV gjorde en dålig match och låg under med 2-0 efter första perioden.

* Mattias Tedenby gjorde både sitt första och andra försäsongsmål i onsdags. Han har inte imponerat på mig på hittills.

* En junior vid namn André Petersson, Tedenbys lekkompis i J-20, gjorde debut i A-laget och firade det med ett mål.

* Jönköpings-Posten har kommit ut med en "HV-bilaga" inför säsongen. Varenda krönikör i tidningen sågar HV.

* Frölunda har blivit mitt nya "hatlag" eftersom de får så mycket uppmärksamhet. Guldet är fortfarande i Jönköping. Glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0