Matchdag

Nu börjar jag bli nervös inför kvällens match. Jag brukar sällan vara nervös en torsdagsmatch mot Skellefteå, men det känns som att detta inte är en "vanlig" match. HV behöver verkligen tre poäng. Poängsnittet hittills är inget att skryta med, och även om det inte är någon katastrof att plocka fyra poäng på fyra matcher så är det heller inte godkänt för ett så bra lag som HV.

Det som har ställt till det för HV är starten på matcherna. I varenda match har de låtit motståndarna koppla ett grepp om matchen och HV har fått jaga. I kväll vill jag se att HV visar vilket lag som är hemmalag direkt från start och att de ångar på med sin HV-hockey. Jag vill också att fler formationer än förstafemman ska visa vad de går för.

Det ser ut som att det är Nicklas Dahlberg som står i mål för Skellefteå. Enligt Viktoria är han bättre än vad Andreas Hadelöv är, men "brukar lämna ytor vid axlarna". Tack för tipset!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sa jag inte att Pumba är bra!? :D

2008-09-25 @ 21:22:05
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: Anonym

Godkväll! Kikar in* :) Kramar

2008-09-25 @ 21:27:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: HVMange

2008-09-25 @ 21:55:56
Postat av: HVMange

Sorry förra inlägget blev fel. Nu får vi fan skärpa oss!! Va har hänt sen seriepremiären?? Ja börjar faktiskt bli riktigt orolig!! Två raka hemmaförluster!! Ne, känns som de gjorde lockoutsäsongen för 3-4 årsen.. Börjar iaf göra de!! Är riktigt, riktigt besviken just nu! Det här trodde ja aldrig på en sån usel start.

2008-09-25 @ 21:58:28
Postat av: Peter

Märkligt, nu ligger HV och Frölunda på samma poäng... Jag myser lite..

2008-09-25 @ 22:22:35
Postat av: Peter (igen)

Det skulle dit en smiley i förra inlägget också. :)

2008-09-25 @ 22:23:21
Postat av: Therese Gustafsson

HVMange: Säsongen är lång, om du är orolig efter fem omgångar så är frågan om du kommer överleva säsongen ut. Tagga ner!



Peter: Här har du en som inte myser...

2008-09-26 @ 00:19:19
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0