I dag gäller det!

I dag fyller jag 18 år. Det jag önskar mig mest av allt är en HV-seger uppe i Luleå. Det är väl inte för mycket begärt?

Kenta har ändrat om en hel del i laget. Hur återstår att se, men jag tror och hoppas att förstakedjan är splittrad. Med Hrdina och Staal skadade så ser det faktiskt ganska tunt ut i övriga formationer, därför är det nog bra om spetsen i laget sprids ut.

Jag tycker att det märks väldigt väl att Hrdina är borta. Falk har tagit hans plats som andracenter, men han håller inte måttet för det - precis som vi såg förra säsongen. Falk är oerhört viktig för HV, men han ska spela i en tredje- eller fjärdekedja där hans största uppgift är att avlasta för de andra.

Trots allt så tror jag faktiskt på seger i dag. HV brukar vara bra på att vända motgångar och vinna när det verkligen gäller, och nu kan man ju minst sagt säga att det är en sådan match som väntar.

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis grattis!!! Tycker absolut inte tre poäng är för mycket begärt. Blir spännande att se om det blir lite bättre fart på killarna med lite ändringar i laget, hoppas d!!!

2008-09-27 @ 14:27:04
Postat av: John´J

Stort grattis!

Hoppas verkligen du får det du önskar..

2008-09-27 @ 15:11:00
Postat av: syrran

Många Grattis kramar från oss alla.Hoppas du får en trevlig dag...Och du,Grattis till segern oxå!

Vi höres....Kram kram

2008-09-27 @ 18:49:32
Postat av: Mattias (FBK-bloggaren)

Grattis till dig och grattis till tre poäng!

2008-09-28 @ 00:05:06
Postat av: Rebecca

var gärna med i min frågestund på bloggen. skulle vara kul :) puss

2008-09-28 @ 00:08:19
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Peter

Grattis till både 18-årsdag och vinst i lule. :)omgång sju och frölunda ligger på 3 poäng. Något gnager lite i mig...



Jag undrar mest vad som hänt med Stefan Liv, det är rätt mycket som glider in bakom honom..

2008-09-28 @ 10:15:31
Postat av: Therese Gustafsson

Tusen tack allihopa!



Peter: Ingenting har hänt med Stefan Liv. Däremot har han haft ett bedrövligt försvar framför sig. Jag tvivlar inte på honom. Han är bäst när det gäller och jag skulle inte byta ut honom mot någon annan målvakt i Elitserien. I går var han för övrigt strålande.

2008-09-28 @ 15:29:54
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0