Guldet ska stanna!

I kväll är det alltså dags! Jag var som sagt på plats i Kinnarps Arena redan kl. 9 i morse för att fixa med kvällens tifo. Det kommer bli en aning kaxigt men bra. Nervositeten har smygit sig på mer och mer och frågan är hur jag ska överleva fram till matchstart. Två långa timmar kvar.


Jag tror att det väntar riktigt underhållande matcher i finalserien. Det finns inget roligare lag att möta än just Färjestad, och ända sedan HV vann mot dem i finalen 2004 så har jag velat möta dem igen. Jag tror även att det inte kommer spela någon roll om man har hemma- eller bortaplan, och tidigare statistik kommer definitivt inte vara till någon nytta. Nu börjar båda lagen om på noll och det kommer bli en tuff kamp om bucklan. Jag tror att HV kommer försvara sitt guld.

NU KÖR VI! GULDET SKA STANNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0