Ny center till HV

Tidigare i dag gick jag runt och funderade över om HV skulle värva någon spelare innan söndag, då transferfönstret stänger. Alldeles nyss kom beskedet att de förstärker med en tjeckisk center vid namn Kamil Piros. Ja, vad ska man säga. Jag har aldrig hört talas om den mannen tidigare och vet därmed ingenting om honom. Jag hade inte protesterat om HV låtit Ullström fortsätta på Hagos plats, där nu Piros kommer gå in. Jag hade dessutom hellre sett att HV prioriterat en backvärvning. Men det är tre dagar kvar innan söndag så en back kanske också dyker upp.

Hur som helst, bloggen hälsar Piros välkommen. Nu åker jag till Kinnarps!

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hade också hoppats att HV skulle värva en back i första hand. Men men.. det kanske kommer en sådan också de närmaste dygnen nu;-) Men troligtvis inte. Återstår att se vad Piros kan uträtta. Jag tror på en insats nånstans strax under medelbra.

2009-01-29 @ 22:22:35
Postat av: Therese Gustafsson

Tror egentligen inte heller på en back nu, men man vet ju aldrig. Angående Piros så är ju en sak säker, han kan i alla fall inte vara sämre än Hagos...

2009-01-29 @ 23:24:16
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Daniel

JAAAAA! FALKEN FÖRLÄNGER!!! MIN DAG ÄR GJORD :D! Denna veckas bästa nyhet!!!

2009-01-30 @ 09:02:33
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad ska Johan Andersson i HV å göra nu? Nä jag ska fan njuta hela dagen!!! Första jag packar ner i min väska är FALK-tröjan för den ska vara på imon!!! JA!

2009-01-30 @ 13:09:54
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Haha, du var den första jag tänkte på när jag fick höra det. Jag tycker också att det känns bra. Jag gillar Falk även fast det är kul att reta dig ibland genom att påpeka när han gör misstag. :)

2009-01-30 @ 16:27:31
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Mackan

Då blev det en backvärvning ändå;-) hehe.. Dock totalt okänd för mig men HV behöver ju förstärka på backsidan så det känns bra i alla fall:-) Japp, det har du helt rätt i, han kan inte vara sämre än Hagos;-)



Gött som fan att Falk förlänger! En mycket mycket nyttig spelare!

2009-01-30 @ 19:08:46
Postat av: Therese Gustafsson

Björk är totalt okänd för mig med men efter att ha läst en del om honom känns det som att han kan passa in i HV. Det ska bli spännande och intressant att se vad han går för.

2009-01-30 @ 22:42:39
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0