Summering av en underbar dag

Det blev tyvärr ingen bloggning från Kinnarps Arena i dag. Jag hade datorn med mig hela dagen men givetvis fungerade inte blogg.se som det skulle. Hur som helst så har dagen varit lång men helt fantastisk. Redan halv elva, åtta timmar innan matchstart, anlände jag till Kinnarps Arena för att fixa det sista inför kvällen. Så här i efter hand kan jag helt klart säga att allt jobb under alla dessa dagar har varit så värt det, för HV vann matchen och tifot blev lyckat.

Tifot var stilrent och snyggt. Under introt och när HV kom in på isen var allt som det brukar vara, men när North Bank Supporters började sjunga nationalsången färgades hela arenan, inklusive ståplats, vit, samt så höjdes en stor OH-flagga upp över ståplats med två speciella loggor på. Dessutom bildade sittplats mitt emot klacken årtalet 1971 med blåa plastark. När den andra versen i nationalsången började så vände den ena långsidan på sina vita plastark och bildade en stor HV-logga. Förhoppningsvis kommer bilder på allt senare. 

Kul att hela arenan ställde upp på detta, utan alla hade det inte gått att genomföra. Jag är säker på att det uppskattades av spelarna, vilket är det absolut viktigaste. Det var för deras skull vi gjorde detta, för att ge dem något tillbaka efter allt de gett oss. Glöm inte, en för alla, alla för HV!

Kommentarer
Postat av: kristoffer

Nog lät det som att det skulle ha varit nått mäktigare på gång än det här iaf..

2009-01-11 @ 01:50:21
Postat av: Daniel

Kristoffer: Du är fan genom tidernas mest gnälliga människa! Är du någonsin nöjd?

2009-01-11 @ 13:13:45
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Kristoffer: Å andra sidan såg du det enbart via TV:n, där man fick se långt ifrån allt.



Daniel: Kristoffer är aldrig nöjd så länge det har med HV att göra.

2009-01-11 @ 15:52:10
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: John´J

Gristoffer: Du är pinsam

2009-01-11 @ 18:32:54
Postat av: Therese

Snyggt smeknamn!

2009-01-12 @ 00:24:20
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Varför skulle jag vara pinsam? lät som att det skulle vara världens tifo. Det var inte bra det man fick se genom tv:n, säger bara som det var oavsett om det varit HV eller TImrå.

2009-01-12 @ 00:46:47
Postat av: Therese Gustafsson

Självklart får man tycka att tifot inte var bra, det är det säkerligen fler som tycker. Att folk kallar dig pinsam beror nog dock inte på det, utan på att dina kommentarer överlag är pinsamma.

2009-01-12 @ 02:51:14
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Bra.. Isåfall är alla pinsamma här då. Jag är inte ett dugg pinsam, säger bara som det är.

2009-01-12 @ 04:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0