Var tog säsongen vägen?

Det är endast ett tiotal matcher kvar innan slutspelet. Visst känns det helt sjukt? Visserligen missade jag stora delar av säsongen under hösten på grund av skadan, men jag tror ändå inte att jag är ensam om att undra var säsongen tog vägen. Hur som helst, i dag spelar HV en viktig match mot Frölunda i Scandinavium. Frölunda är ett av lagen som konkurrerar med HV om platserna i toppen, så vinst i dag skulle betyda mycket. Statistiken från Scandinavium säger faktiskt att det är HV:s tur att vinna den här gången eftersom de brukar vinna ungefär varannan gång.

Jag tycker alltid att det är skitkul att åka till Göteborg och se hockey, fast som jag nämnt innan är Scandinavium knappast ett av de trevligare ställen att befinna sig på om man säger så. Göteborgare är kända för att vara allmänt trevliga, men det kan man inte direkt påstå stämmer på befolkningen i Scandinavium. Förhoppningsvis har de växt upp lite sedan senast vi var där och att vi därmed kan njuta av hockey utan en sittplatspublik runt omkring som skämmer ut sig.

Kom igen HV!


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Men publiken i KA skämmer också ut sig titt som tätt..

2009-01-24 @ 03:10:18
Postat av: Daniel

Kristoffer: Det gör LLA publiken minst lika ofta och för att inte tala om deras psykstörda vakter/publikvärdar. EN enda trevlig värd har jag träffat där uppe!!!

2009-01-24 @ 10:21:38
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Kristoffer, det vet du ju inte eftersom du aldrig varit där.

2009-01-24 @ 10:58:37
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Tidningar, Radio och TV rapporterar väldigt bra nuförtiden.

2009-01-24 @ 21:23:53
Postat av: Therese Gustafsson

Man ska inte tro på allt man hör. Det stämmer säkert till viss del, jag vet att det finns idioter i Kinnarps också. Men jag tycker inte att man får en rättvis bild via TV/tidningar/radio. Det gäller ju att bilda sig en egen uppfattning innan man uttalar sig.

2009-01-25 @ 01:52:50
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Ja, men när det hänt så många gånger som det hänt alla dom här åren, sammtidigt som det nästan aldrig händer någonannanstans. då har man uppfattningen klar

2009-01-25 @ 04:42:47
Postat av: Daniel

Ge dig! Jag har fan läst lika många gånger om idioter i Karlstad som i Jönköping!

2009-01-25 @ 13:05:14
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Det händer ÖVERALLT.

2009-01-25 @ 15:43:06
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Aldrig att det hätn lika många gånger i Karlstad som i jerusalem. Kamma dig..

2009-01-27 @ 01:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0