Bilder från kvartsfinal 3

I kväll spelas kvartsfinal 4. Jag är nervös som en idiot. Men innan dess tänkte jag göra något ovanligt, nämligen bjuda på lite bilder. Jag brukar vara snål när det gäller det, men ska bättra mig. Här kommer ett par från resan till Timrå i måndags:


Såhär kul har man i bilen...


Vi väntade spänt på beskedet om Thörnberg.


Väl på plats gjorde vi oss som vanligt hemmastadda på ståplats.


Det bästa med E.ON Arena - de hembakta kakorna. En i varje paus ska det vara.


Inför förlängningen, grymt nervös vid det här tillfället.

Kommentarer
Postat av: Japp

Ni som tvekade: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article4621482.ab



Det var offside :p. Men inte går det göra något åt det nu och jag visste inte ens att det var så illa att man inte behövde ha skridskorna på isen. Nåja, fullt fart ikväll :) Må bäste lag vinna!

2009-03-11 @ 15:58:09
Postat av: Tycho

Så kan det gå... Men inte var det en lätt bedömning precis.

Men matchen är avgjort och varken Timrå eller HV kan ändra på det. Nu är det full fokusering på kvällens match... =) Må bästa lag vinna. dvs T...å.

2009-03-11 @ 16:37:28
Postat av: stanislav

Ord står mot ord. Jag hoppas att linjemannen var så pass säker som han sa sig vara. Kul att du la upp lite roadtrip bilder. Alltid kul att se vilder från ett annat perspektiv. Dom hembakta kakorna hade jag inte ens en aning om att de fanns, kanske ska testa dom... men det blir ju i i semi eftersom Timrp tar 2 raka nu... :D

2009-03-11 @ 17:41:19
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0