Viktigaste dagen på året

I dag gäller det! Jag har ont i magen och somnade runt halv fem imorse. Nervös? En aning! Jag ska strax bege mig till Kinnarps Arena för att förbereda inför kvällen. Det blir en lång men rolig dag som förhoppningsvis avslutas på bästa sätt i kväll, med en plats i semifinalen.

David Petrasek lovade redan i torsdags att det skulle bli en sjunde match. Efter segern i torsdags åkte han nämligen fram till klacken och skrek "vi ses på måndag!". Gissa vem av spelarna som såg gladast ut efter segern i lördags? Jo, Petrasek så klart.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: hv71 fan.

jag håller med dej dt är väldigt nervöst för ikv hoppas jag och jag vet att hv71 vinner matchen ;)

heja hv 71!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



en stor puss för dom!!!<3

2009-03-16 @ 14:29:22
Postat av: Therese Gustafsson

Haha! Puss

2009-03-16 @ 15:39:06
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0