Stackars, stackars Timrå

Jag har aldrig tidigare haft något emot Timrå - de har alltid lämnat mig mer eller mindre oberörd. Laget i sig har inte haft någon spelare jag känt avsky mot och supportrarna har jag ansett trevliga och glada. Men under det här slutspelet har mina känslor skiftat rejält. Fy fan vad jag är trött på allt som har med Timrå att göra! Finns det några mer gnälliga människor än där uppe?


Jag kan dementera direkt att jag inte har något emot norrlänningar (en fråga jag ofta får när jag kritiserar norrlandslagen). Faktum är att jag själv kommer från Norrland, ca. 15 mil söder om Timrå. Men jag har allvarligt talat inte stött på mer bittra människor. Jag är visserligen också ganska duktig på att tycka synd om mig själv, men det går åtminstone inte till överdrift.


Efter varenda jävla match har Timrå haft synpunkter på någonting. Antingen är det att HV är överviktiga, att Liv skjuter puckar på publiken eller att Backlund blir "fälld" innan HV:s mål. Domaren är tydligen emot Timrå trots att HV knappt fått spela ett enda powerplay på hela kvartsfinalserien och trots att Timrå fick spela med sex spelare på isen utan åtgärd i går. Att HV gör mål när Backlund står utanför målgården är ju mycket värre än att Timrå avgör när det borde ha blåsts för offside. Det är så jävla synd om stackars, stackars Timrå.


Jag är glad över att HV inte hoppat ner i sandlådan med dem utan koncentrerar sig på att vinna matcherna i stället. Timrå ska väl skita i om HV är feta, och vice versa?


Kommentarer
Postat av: John´J

Haha, visst är det så. Vi är stora feta HV och vi ger aldrig upp. Det blir inte lätt att somna inatt vill jag lova. Om dom bara spelar som jag vet att dom kan så går det vägen

2009-03-16 @ 03:03:16
Postat av: Fatso

Nä, va´bra att inte laget hoppat ner i sandlådan.....för det skulle bli så trångt där för dig då!

2009-03-16 @ 09:28:29
Postat av: Therese Gustafsson

John: I dag gäller det! Jag har ont i magen och somnade runt halv fem imorse någon gång.



Fatso: Ja, med tanke på att jag sitter där med 20 Timrå-spelare samt hälften av Sundsvalls befolkning så är det redan ganska trångt.

2009-03-16 @ 11:39:44
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: FBK forever

Om ni nu är så j-vla bra, varför har ni inte slagit ut Timrå med 4-0 som vi gjorde med Brynäs!!!!!!

De kanske är lite bättre än ni vill påvisa ;-)

2009-03-16 @ 14:57:19
Postat av: Therese Gustafsson

Kan inte du läsa? Har aldrig påstått att Timrå är dåliga. Däremot att de är jävligt korkade som koncentrerar sig på att snacka en massa skit i stället för att bara spela.

2009-03-16 @ 15:37:44
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Ambroo

Det finns inget värre en frikyrkliga individer...



Be en bön era jävlar!

2009-03-16 @ 16:12:21
Postat av: Therese Gustafsson

Vi har Gud på våran sida, era jävlar!

2009-03-16 @ 16:28:30
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Mac

Ett aningen provocerande inlägg och idioterna samlas direkt! Tur att det bara finns EN idiot som skriver massa skitkommentarer på varenda inlägg... än så länge...

2009-03-16 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0