Trevlig semester, Cluben

Det var inte "bara" HV:s semifinalplats som Jönköping gladdes åt i går. Snacka om skadeglädje när Skellefteå slog ut Linköping i den sjätte (!) perioden i Cloetta Center. Jag tog nog min glädje lite väl långt när jag skickade ett sms till min vän Viktoria, Skellefteå-supporter, och påstod att jag älskade Skellefteå AIK. Det var kanske att överdriva, men fy vad härligt att Silverköping inte klarade längre än kvartsfinal. Sämst när det gäller!

Detta innebär också att HV möter Frölunda i semifinal, vilket var min önskemotståndare. Det var länge sedan HV och Frölunda möttes i ett slutspel. Det ska bli fantastiskt kul.

Jämtin valde fel lag. Trevlig semester!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej måste fråga och hoppas att du vet svaret=) kanske jätte dum fråga men vart har Jonas Johansson tagit vägen?

är han inte kvar i Hv eller vad?

2009-03-17 @ 17:52:01
Postat av: Anonym

Hej, Jag och min kompis tänkte åka med på den 5 (om det blir någon) matchen i Scandinavium. Vi är inte medlemmar så vi undrar: Tror du det blir fullt så att det är helt kört att få biljett som icke medlem?

2009-03-17 @ 20:31:10
Postat av: Therese Gustafsson

Anonym 1: Klart att det inte är en dum fråga. Jonas Johansson är kvar i HV men får helt enkelt inte spela.



Anonym 2: Jag tror tyvärr att det är helt kört att få biljett som icke medlem. Resorna brukar vara fullbokade till Göteborg i vanliga fall, och i slutspelet är så klart resor dit ännu mer eftertraktade. Men ring till NBS reseansvarig och sätt upp er på reservlistan i fall att.

2009-03-17 @ 21:43:13
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Anonym 2

Men om man inte får biljett ska man köpa annan biljett och gå in i klacken lr är det omöjligt pga. sittplatserna?

2009-03-17 @ 21:58:28
Postat av: kristoffer

FÖrstår inte hur du kan vara så skadeglad.. Du vet väl själv hur det hade varit, och som det skulle varit till 99%. Jag HATAR när folk håller på sådär med mig, därför gör jag aldrig nått mot annat folk. Men det är ditt val. såg dig i TV igen, alltid lika kul:D

2009-03-18 @ 00:21:35
Postat av: Therese Gustafsson

Anonym 2: Det är bara att köpa en annan biljett och ställa dig med oss i klacken. Så är det åtminstone i grundserien. Alla står ju ändå upp så att det är sittplatser spelar ingen roll.



Kristoffer: Om det hade varit HV som Skellefteå slagit ut, skulle väl du ha känt en enorm skadeglädje? Jag kan bara tala för mig själv och jag bryr mig inte ett dugg om folk är skadeglada när/om HV åker ut.



Varför ska jag tycka synd om Linköping? De hade knappast gjort det om fallet var tvärtom.

2009-03-18 @ 00:54:37
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Jag lovar, jag hade fan festat själv igår isåfall:P Men jag menar att jag klarar nästan inte av när folk håller på med mig å så om vi förlorat nått. jag HATAR det, alltså håller jag aldrig på så.. är inte du likadan:P?

2009-03-18 @ 01:57:01
Postat av: fi71luren

2009-03-18 @ 09:58:43
Postat av: Therese Gustafsson

Faktiskt inte. Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om sånt. Kanske för att jag är van sedan jag var liten, fick höra en del av alla brynäsare varenda gång HV förlorade.

2009-03-18 @ 22:15:44
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Okej, där ser man:P själv är det de värsta jag vet..

2009-03-19 @ 02:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0