Lägg ner fotbollen

Dagens stora samtalsämne i Sverige är den tråkiga och meningslösa sporten fotboll. Jag tycker att vi lägger ner allt som har med fotboll att göra och lägger all fokus på hockeyn istället.

HV spelade sin sista match innan landslagsuppehållet igår, men åtta av elitserielagen spelar match ikväll. Varför har jag inte en aning om. Jag är rätt säker på hur det kommer gå. Linköping kommer vinna lätt mot krislaget MODO. Färjestad kommer vinna mot gnälliga Brynäs, eftersom Färjestad förlorade igår och inte kommer förlora två matcher i rad. Sedan lär ju inte Rögle "spark" BK ha någon chans mot Skellefteå borta. Dagens skräll tror jag blir elitseriens krislag nummer två, Timrå, som vinner hemma mot Frölunda. Det måste ju vända för dem någon gång.

Där har ni mitt tips!

Kommentarer
Postat av: Henke

Håller helt klart med om fotbollen ;) Vad rankas allsvenskan i fotboll i världen ? Inte bra vad jag vet. Men däremot elitserien i hockey! Och ja du får gärna tro mer på Timrå ! Det gick bra i detta inlägg ;)

2009-11-02 @ 21:31:43
Postat av: Therese Gustafsson

Kul att det finns någon som håller med. Lovar att jag ska fortsätta tro på Timrå. Konkurrensen är hård, men jag tror att de ändå har stor chans att gå till slutspel.

2009-11-03 @ 01:19:16
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: josephzohn

Vafalls!! Jag tror nog att det finns utrymme för båda dessa sporter. Men måste jag välja då väljer jag bandyn och Vetlanda BK!!!

2009-11-05 @ 15:16:57
URL: http://josephzohn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0