Ikväll avgörs det!

Om några timmar vet vi säkert vilket lag som blir HV:s motståndare i semifinalen. Som jag skrivit tidigare hoppas jag att det blir Frölunda eller Färjestad eftersom det är så förbannat långt till Skellefteå. Halva nöjet med slutspelet är ju alla de roliga resorna till bortamatcherna. Därför hoppas jag alltså att antingen Frölunda och Skellefteå går vidare, vilket betyder att HV får möta Frölunda, eller att Linköping och Färjestad går vidare, så att HV får möta Färjestad. Jag tror faktiskt på det senare alternativet.

Det blir en spännande kväll och det känns helt fantastiskt att få sitta hemma och njuta av dramatiken utan att vara inblandad. Inte behöva vara nervös, illamående och må allmänt dåligt som man som supporter gör vid sådana här avgörande matcher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0