Jag är inte bitter

Jag lovade ju att skriva några rader om premiären, men det känns inte så jätteaktuellt längre såhär två veckor senare. Jag har mer eller mindre glömt vad jag hade för tankar om matchen. Djurgården vann, HV förlorade. Det om det.

Det har spelats några fler matcher nu och det går inte så bra för mitt kära HV. Inte en enda seger efter full tid på sex spelade matcher. Det är ganska kasst, trots fyra vinster på övertid.

Jag vet inte om det är för att jag befinner mig hundratals mil ifrån eller om jag bara blivit mer positiv än vanligt, men jag är inte alls sömnlös/stressad/bitter över att det går dåligt för HV. Jag är inte det minsta orolig. Vi vet ju alla hur det brukar sluta, oavsett hur det har sett ut under resans gång. När 55 omgångar är spelade, kommer HV att ligga i toppen tillsammans med Färjestad och Linköping. Precis som vanligt. Kanske inte på förstaplatsen, men definitivt inte sämre än topp 4. Det är bara onödigt att oroa sig.

Jag låter gärna Luleå, Timrå och allt vad de nu heter glädja sig nu, så gör vi det när slutspelet drar igång.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 02:13:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0