En för alla, alla för HV!

I kväll spelas SM-final 4 i Karlstad. HV ligger under med 2-1 i matcher och måste vinna minst två matcher i Löfbergs Lila Arena för att vinna SM-guld. För tredje gången är HV uträknade i detta slutspel, men som tidigare tror jag på att de kan vända detta. Vid vinst i kväll är allt helt plötsligt som det "ska" vara med 2-2 i matcher.

Jag tänker fan inte se Wallin och Jönsson lyfta bucklan i morgon. HV har aldrig förlorat en SM-final och ska inte göra det den här gången heller. Vi ska hjälpa HV till ytterligare en vändning. Jag hoppas därför att ALLA följer med både i dag och i morgon. Inga ursäkter är goda nog att missa en SM-final. Själv kommer jag att stanna i Karlstad över natten.

Vi ses i Jönköping på fredag! EN FÖR ALLA, ALLA FÖR HV!

Kommentarer
Postat av: John´J

Uj,uj.. Bara tanken på att stanna för natten i Karlstad får mej att vilja kräkas. Hoppas du överlever. ryser

2009-04-07 @ 14:15:26
Postat av: Mattias (Föredetta FBK-bloggaren)

Jag tänkte skriva något fyndigt här men kommer fan inte på nåt! Hoppas bara det blir en trevlig finalmatch som Färjestad vinner ;)



Har en fråga: Hur många matcher (grundspel och slutspel) har du sett live denna säsong? Eller snarare hur många har du inte sett live? Nyfiken bara.

2009-04-07 @ 16:08:32
Postat av: kristoffer

Karlstad är sjukt fint din lilla pajas!

2009-04-07 @ 18:12:21
Postat av: Mattias (Föredetta FBK-bloggaren)

Solen skiner ALLTID i Karlstad!

2009-04-07 @ 18:18:37
Postat av: Mac

Ta bort "fint" så blir det helt rätt!

2009-04-08 @ 09:08:00
Postat av: Bengt

Guldet ska hem till Karlstad igen!!!

2009-04-08 @ 17:55:55
Postat av: Färjestad fansen

Vilka soper ni är i HV 71, tror ni att mesiga, fega och klena tacklingar kan vända en hockeymatch. Ägna er åt spelet, sen fattar jag inte hur "finnen" kunde bli så arg när en av er klena, märk väl fysisk och psykisk svagare HV spelare ägnat er åt fega påhopp och mestacklingar. Ta det att ni är soper som kanske borde lära er hamtera pucken och klubban på rätt sätt, så kanske det går bättre nästa år...ha ha ha / Hälsningar Färjestad fansen

2009-04-08 @ 21:46:36
Postat av: HVMange

Färjestad hade flytet iår! Kunde lika gärna vart för oss. Men vi tar det nästa ÅR!! Det kan ge er fan på!!!

2009-04-08 @ 22:19:50
Postat av: kristoffer

Flytet? HAHHAHAHAHA vi lekte med er.. Vi var mkt bättre än er lilla pajas lag..

2009-04-09 @ 05:23:20
Postat av: kristoffer

Hallå vart är du Daniel? vi lekte med er och krossa er totalt! kul för er att ni var liiiite bättre än Brynäs och Skellefteå, men sisådär 90 & efter oss. GULDET ÄR HEMMA :D:D

2009-04-13 @ 02:44:40
Postat av: Therese Gustafsson

John: Jag tycker faktiskt att Karlstad var en fin och trevlig stad. Tidigare har jag bara sett arenan och en bit av Stora Torget, men nu fick jag chansen att se lite mer. Jag gillade det jag såg.



Mattias: Ursäkta för mitt sena svar. Stort grattis till guldet! Trots att det tar emot så måste jag säga att ni var värda det. Men du, solen skiner inte ALLTID i Karlstad. Det regnade hela dagen när vi var där. Besvikelse.



Den här säsongen har jag faktiskt missat fler matcher än förra säsongen. Jag har missat 15 av 73 matcher. De flesta på grund av att jag var skadad i höstas. Förra året missade jag bara 10.

2009-04-14 @ 13:35:59
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Inte så konstigt att de regna när HV var på plats precis:O..

2009-04-23 @ 22:39:18
Postat av: Anonym

Hahah det var det bästa jag nånsin hört! Inte konstigt att det regnade när hv var på plats! :P

2009-07-13 @ 09:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0