Guldboken är här

Äntligen finns HV71:s guldbok att köpa. Jag har höga förväntningar på den och kommer antagligen att gråta mig igenom varenda sida. Den förra boken, efter guldet 2004, var fantastisk.

HV ringde runt till slumpmässigt utvalda medlemmar i våras med ett erbjudande om en speciell handinbunden guldbok som skulle kosta 4295 kronor (!). Den skulle bland annat innehålla autografer från guldlaget och fanns bara i 199 exemplar. Viss skillnad i pris jämfört med 269 kronor som den "vanliga" boken kostar.

Bok om HV71:s guldsäsong 2007/2008.


På tal om souvenirer så påminns jag om hur jäkla dåliga HV är när det gäller den saken varenda gång jag är inne på HV:s webshop eller i Kinnarps Arena. Utbudet är oerhört dåligt. Jag själv har visserligen inte så stort behov av souvenirer, men ändå. Jag är avundsjuk på vissa lag som har hur mycket roligt som helst. När jag är i en ny arena går jag alltid in i souvenirshopen och tar en titt. Bäst är helt klart MODO, Brynäs och Djurgården.

Kommentarer
Postat av: Daniel

slumpmässigt utvalda? haha du jag skulle inte tro det. för varför skulle de lyckas med bedriften och ringa mig två ggr, både 2004 å 2008? nä de ringer nog tills de får böckerna sålda utefter något medlemsregister och jag var mer inne på att det är NBS register än HV då de ringde mig 2004 och jag inte ens var medlem i HV.

2008-10-07 @ 17:20:04
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Även fast du blivit uppringd båda åren så kan det ju vara slumpmässigt utvalda. Men självklart ringer de tills de har fått alla sålda.

2008-10-09 @ 12:14:58
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0