Supporterbloggare på Kanal5

Precis som förra året är det Kanal5 och Kanal9 som visar slutspelet som startar på torsdag. På Kanal5:s hemsida finns det en hockeysajt med bland annat en speciell "supporterblogg", där supportrar från samtliga slutspelslag kommer att skriva sina tankar och åsikter om allt från upplevelser på matcherna till det runt omkring.

Jag fick för ett tag sedan förfrågan om att blogga för HV71:s räkning och jag tackade ja. Därför kommer jag under slutspelet även att blogga på Kanal5. Den här bloggen kommer självklart att finnas kvar och fungera som vanligt, men uppläggen på bloggarna kommer att skilja sig lite. I den här bloggen kommer det att bli lite längre men färre inlägg där jag mest riktar in mig på att skriva om vad jag tycker om själva matcherna, medans supporterbloggen på Kanal5 kommer att handla mer om övriga åsikter och innehålla kortare inlägg.

Hoppas att ni kommer följa båda bloggarna under slutspelet!

Klicka här för att komma till supporterbloggen.

Kommentarer
Postat av: John´J

Det kan du lita på. Ska bli intressant att se. Hoppas du känner pressen nu =).

Känns skönt att HV´s blogg kommer att vara överlägset bäst. =)

Lycka till!

2009-03-03 @ 00:35:05
Postat av: Therese Gustafsson

Jag känner en enorm press, dags att börja leverera! Kul med något nytt, man får lite ny energi då. Tack så mycket för komplimangen. Det är dock många duktiga bloggare där så jag har hård konkurrens. :)

2009-03-03 @ 12:55:36
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0