Äntligen lördag!

Det gick inte så bra mot Södertälje i torsdags. HV förlorade med 5-3 efter att Södertälje gjort de två sista målen med mindre än tio minuter kvar. Alltid tungt när matcherna avgörs i slutet. Bortastatistiken ser verkligen inte bra ut för HV, men egentligen tror jag att det är tillfälligheter. Hemma- och bortaplan brukar inte spela någon jättestor roll längre och HV brukar vara ett bra bortalag. Det vänder snart.

Idag är det match igen! Jag var förväntansfull när jag vaknade imorse eftersom vi kommer ha det grymmaste tifot på länge idag. Det är inte det största eller snyggaste vi haft, men definitivt med den finaste tanken bakom. Jag har längtat efter ett sånt här tifo länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0