Lance Wards återkomst

Idag är det en sådan där tråkig dag där alla andra spelar match förutom HV. Nu har man ännu en gång vant sig vid och börjat ta för givet att det är match tre gånger i veckan - därför känns plötsligt dagarna så sjukt tråkiga och meningslösa när det inte är hockey. Men på lördag är det dags igen då HV har hemmamatch mot Timrå. Sedan åker jag till Gävle på söndag för att se matchen i Läkerol Arena nästa vecka.
*****
Var på flygplatsen och välkomnade Lance Ward i tisdags. Han blev jätteglad men förvånad över mottagandet. Han hade inte förväntat sig att det skulle vara någon där förutom Fredrik Stillman. Till HVTV sa han att han tyckte det var fantastiskt och att han hade sett fram emot att komma tillbaka till HV.


Lance blir intervjuad av Johan och Daniel i HVTV.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Såg intervjun med Ward igår kväll. Jättekul att han är tillbaka! Ja, visst blir dagarna tråkiga utan HV-matcher

2009-10-02 @ 01:32:48
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Det är dom dagarna man kikar på Canal+ sändningarna och njuter av bra hockey och bra studioproduktion=) kul å se matcher utan att vara nervös också. Så klart man såg dig i HVTV. snygg tjej du ;) såg dig i sportbladet nyss också :P

2009-10-02 @ 05:10:35
Postat av: Jonas

Jepp, tråkigt utan hockey, men jag har varit lite sjuk. Blir nog bra igen tills imorn fast lite ont i halsen men det får man skrika bort.

2009-10-02 @ 18:24:57
Postat av: Therese Gustafsson

Kristoffer: Tack! Vad gjorde jag i Sportbladet? Visst är det kul att titta på de andra matcherna med, men blir ju inte samma känsla. Dock skönt att slippa vara nervös som du säger.



Jonas: Har också varit sjuk men nu mår jag kanon. Imorgon kör vi!

2009-10-02 @ 23:44:30
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: John´J

Nu får fan klockan snart bli 16.00 ...

2009-10-03 @ 03:29:05
Postat av: kristoffer

Varsegod :D Du var med mitt i bilden när ni firade erat guld i CC. du var verkligen exakt MITT i bilden å typ längst fram :P aa precis är det så :)

2009-10-04 @ 01:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0