Rögle "spark" BK vs. HV

Ska som sagt åka till Skåne idag och se Rögle-HV. Senast jag var där nere vann Rögle efter att ha sparkat in det avgörande målet med typ en minut kvar av matchen. HV blev bestulna på en extremt viktig poäng och efteråt erkände alla, till och med Hockeyligan, att målet inte skulle ha godkänts. Ändå gick det inte att göra något åt det. Jag blir fortfarande irriterad när jag tänker på det. Löjligt, men så är det.

Det ska bli kul med match igen och jag känner på mig att HV kommer ta sin tredje vinst. Daniel Grillfors är tillbaka efter en lång frånvaro och Johan Lindström som varit sjuk är också redo att spela. Grillfors kommer nog bara spela sporadiskt idag, men sedan ska det bli intressant att se vilken plats han kommer ta. Lance Ward anländer ju dessutom på tisdag och då har HV åtta backar.

Om en timme åker vi. Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Titeln passar i år igen :)

2009-09-26 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0