5 mars 2010

Jag har inte haft ett sånt här långt blogguppehåll sen jag startade bloggen för tre år sen, men det har varit rätt skönt. Det har dock hänt en del sen senast.

Det har blivit ett nytt år. Jag har varit i Karlstad, Göteborg och Södertälje, och säkert i någon mer stad som jag inte kommer på just nu. Johan Davidsson och Jukka Voutilainen har skrivit på för fem respektive fyra år till i HV. Björn Melin har beslutat sig för att lämna HV efter säsongen. Stefan Liv har blivit uttagen till OS. Det har varit ett långt OS-uppehåll. Linköping har tagit ifrån HV serieledningen. HV har tagit tillbaka serieledningen. Petrasek har slagit elitserierekord i antalet poäng för backar. Och mycket, mycket mer.

Nu är det bara fyra matcher kvar innan slutspelet. Det återstår att se hur mycket det kommer skrivas här i bloggen, men antagligen kommer det kännas roligare att skriva under slutspelet.

Kommentarer
Postat av: John´J

Välkommen tillbaka!

Nästan så man blev lite orolig över dej, såg inte dej i Ängelhåla heller. Fast den matchen var iofs otroligt tråkig att kolla på.

Men nu känns det som att HV håller på att få upp slutspelskänsla litegrann. Matchen mot MorDor lär väl ge ett litet besked om vart formen är på väg.

2010-03-05 @ 16:16:01
Postat av: Mackan

Ja välkommen tillbaka!

Kul att du skriver igen!:-)

2010-03-10 @ 10:11:59
Postat av: Therese Gustafsson

Tack så mycket!

2010-03-15 @ 14:29:45
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0