Jävla TV4 Sport...


I dag hade jag sett fram emot att åka till Mölndal för att se HV - Frölunda. Men det blev tråkigt nog inte så. Eftersom matchen visas på TV så väljer de flesta att stanna hemma och se den i soffan. Roligt för de som har TV4 Sport, men jag är inte en av dem. Förväntar mig därför en matchrapport av någon av mina kära bloggläsare...

På måndag är det förresten bara två veckor kvar till den riktiga premiären. Jag längtar, men fattar inte var tiden har tagit vägen. Det känns som alldeles nyss jag stod och hoppade i Cloetta Center den 18 april. Nu är det över fyra månader sen.

Kommentarer
Postat av: Hannah Jansson

Jag börjar med det possetiva, Hagos spelade bra även i denna match och ser värkligen ut som en bra värvning. Melin börjar man känna igen nu också han spelar mer och mer som han gjorde förr när han va riktigt het. Förutan dessa 2 spelar rästen av HV bedrövligt, träningsmatch i all ära men det gör riktigt ont i mitt HV hjärta att ha följt varenda match i denna liga. Folk skriker om att frölunda är så bra på pappret osv men det var inte det som avgjorde matchen...hv spelar så förbannat halvhjärtat...dags för dem att vakna nu annars är jag rädd att publik intresset kommer vara svagt inför denna säsongen och det gynnar ju inte klubben, själv kommer jag vara där men man vet ju hur almänheten är.



Näe HV snälla vakna nu.

2008-08-29 @ 21:26:22
URL: http://hannah_error.blogg.se/
Postat av: Carro

då är det ju inte jävla tv4 sport.. :P

2008-08-31 @ 21:51:04
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: Therese

Hannah: Tack för matchrapporten, även om det inte fanns mycket positivt att berätta. Bland det värsta att se som supporter är när laget inte ger 100%. Men som alla tjatar om, träningsmatcher är träningsmatcher.



Carro: Joho. Jävla TV4 Sport som sänder matchen när inte jag har den kanalen.

2008-09-01 @ 13:35:13
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0