Jag är stolt!

Åh, vad skönt! Efter lite dramatik på slutet så gick äntligen slutsignalen och HV fick tre poäng. Jag tycker att HV gjorde en bra match och förtjänade helt klart vinsten. Men 41 skott och bara två mål är alldeles för lite. Hade detta varit förra säsongens HV hade de gjort minst fem mål.

Några som förtjänar beröm, förutom hela laget förstås, är mina fina vänner som rest till Ängelholm i dag. Ni hördes nästan oavbrutet på TV:n. Jag är stolt över er och HV i dag och önskar att jag också hade varit där. Jag saknar läktaren.

Nu ligger HV åtta i tabellen. Jag trodde faktiskt inte att man kunde vara så glad över en åttondeplats men den här galna säsongen av elitserien har förändrat mig.

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja, riktigt skön och välförtjänt seger idag efter bra jobb från samtliga! Tycker d va extra roligt o se Falk, Önerud och inte minst Johansson idag, synd att de inte fick sätta dit en puck. Skönt för Louma att göra en helt okej match oxå!

2008-11-15 @ 22:47:14
Postat av: Daniel

Å det bästa av allt med 8e platsen är att vi petade ner Frölunda :D. Ingen förtjänar mer beröm än någon annan. Idag vann kollektivet, alla var med å bidrog.



Men jag undrar vad det är för fel på Hagos eller så är det inget fel på han alls utan det är klubban det är fel på. Jag tyckte hans puckar togs emot på alla jävla tänkbara sätt än det man vill dvs. på bladet. Men vad gör det när vi vann och 3 poäng kasserades in i en äckligt jämn tabell!



IN Å UT, UT Å IN. JUKKA JUKKA JUKKA!

2008-11-16 @ 01:08:09
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Fia

Tabellen är sjuk..snart ligger vi la tvåa..;)

2008-11-16 @ 18:48:40
URL: http://fiaungen.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Anders: Håller med dig. Kul att någon säger att Luoma gjorde en bra match när han verkligen förtjänar det.



Daniel: Sant, jag älskar att se "de blivande svenska mästarna" under slutspelsstrecket. Underbart.



Fia: Snart ligger vi etta!

2008-11-17 @ 01:49:43
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: fi71luren

Isak o jag lyckades ta oss in på bortaläktarn. För inte ville vi stå i Rögleklacken med våra HV tröjor på. HV kämpade väl över hela banan vann mycket rättvist. Roligast under kvällen Luomas insats efter många misstag under hösten visade han klass.

Vilken go hemresa till Göteborg det blev.

2008-11-17 @ 10:35:15
Postat av: Therese Gustafsson

Kul att ni var på plats. Jag höll utkik efter er i Göteborg för några veckor sedan men såg er inte. Några planer på att besöka Kinnarps den här säsongen?

2008-11-17 @ 16:07:48
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0