Kämpa HV!

Nu är den andra perioden slut och HV leder med 3-2. Nick Angell gjorde HV:s mål på sina gamla lagkompisar. Angell har, liksom Beech (som förresten assisterade till 1-0-målet), gjort succé i HV så här långt. Det trodde jag verkligen inte när HV värvade honom i våras.

Jag är vid det här laget ännu mer ovän med kommentatorerna på webbradion efter att de kritiserat Stefan Livs säsongsinledning. Det är samma visa varenda år. Folk tittar uppenbarligen enbart på statistiken och har inte en aning om vad som gömmer sig där bakom. Jag skulle inte byta Liv mot någon annan målvakt i Sverige. Ingenting stör mig för övrigt mer än när folk påstår att Andreas Andersson är en bättre målvakt. Jag gillar verkligen Andersson - han är en bra och ödmjuk kille. Men han har aldrig varit och kommer aldrig att bli bättre än Stefan Liv.

Nu börjar tredje perioden. Kämpa HV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0