Vem fan är Tomas Larsson?

Torsdag: HV tog två välförtjänta poäng i Södertälje efter en rätt bra insats, speciellt defensivt. David Fredriksson och Jonas Johansson var bäst på plan. Kul att se Johansson uppflyttad till andrakedjan. Det förtjänar han efter allt slit i tredje- och fjärdeformationen.

I dag: HV spelar hemmamatch mot Skellefteå och första perioden är precis slut. HV började riktigt bra och hade första halvan av perioden, men sen kom Skellefteå in i matchen mer och mer. Andreas Andersson, som är HV:s målvakt för dagen, fick göra ett par svettiga räddningar på slutet. Det har varit en väldigt underhållande period med mycket känslor. David Fredriksson och Tomas Larsson (vem fan är Tomas Larsson?) har redan hunnit få matchstraff efter att ha kastat handskarna. Även Björn Melin och Mathias Månsson har gjort upp. Senast när lagen möttes slutade det med tre matchstraff för HV, så jag antar att det finns en del känslor kvar lagen emellan...

Kommentarer
Postat av: Nicke B

Vem fan är David Fredriksson?

2008-11-22 @ 20:32:08
Postat av: Viktoria Cederberg

HAHAHA, jag håller hel klart med föregående talare. Och dessutom, nu vet ju (nästan) alla vem just Tomas Larsson är.. ;)

2008-11-22 @ 21:37:58
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: Therese Gustafsson

Nicke B: En väldigt bra hockeyspelare.



Viktoria: Helt ärligt så tror jag dock att fler vet vem David Fredriksson är än Tomas Larsson. :)

2008-11-22 @ 21:50:08
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Daniel

haha till och med jag kan skriva under på det Nicke B frågar Vem fan är David Fredriksson? Tillsammans med Melin är han nog den mest överhypade spelaren i HVs trupp. Man kan inte spela hockey i endast 10-15 matcher per säsong...



Där mot tycker jag det är jävligt roligt att det går bra för JJ i sin nya omgivning. Nu visar han ju att han har hockey i sig och behärskar den. Om han spelar sina kort väl kan han blir riktigt bra. Kanske till och med bättre än Thörnberg då jag tycker att JJ använder huvudet mer än Martin...

2008-11-23 @ 11:33:03
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tomas Larsson? HAHA varför ens vilja lägga någon energi på den tönten?

2008-11-23 @ 11:34:34
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Jag tycker snarare att Fredriksson är underskattad. Alla snackar hit och dit om hur dålig han är men jag gillar hans inställning. De senaste matcherna har han varit HV:s bästa spelare. Att jag inte gillar honom utanför isen är en annan sak...



Håller med om att det är kul att det går bra för JJ. Det är så lite som krävs för att en spelare ska blomma ut, bara lite extra istid. Man ser att hans självförtorende har växt.

2008-11-23 @ 15:29:49
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: John´J

Jonas är en av favoriterna hos mej, av uppenbara skäl. Hoppas han fortsätter med att skjuta nu när han spräckt nollan. Vi behöver "hemmaspelare" som kan bilda stomme i HV under många, många år, som Davidsson och Liv t.ex. Jonas verkar vara ödmjuk och det gillar jag

2008-11-24 @ 12:58:30
Postat av: Nicke B

Jag vet! Googla "Tomas Larsson hockey", sen "David Fredriksson hockey", mest träffar vinner!! ;-)

2008-11-24 @ 13:44:43
Postat av: Therese Gustafsson

John: Sant. Jag gillar dessutom Jonas inställning. Har aldrig hört honom klaga eller gnälla trots oförtjänt lite speltid ibland.



Nicke: Haha, jag har en känsla av att du redan vet vem som är vinnaren i det fallet. Fredriksson är inte lika stor i käften som Larsson, därav mindre skandalrubriker. :)

2008-11-24 @ 15:16:52
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0