Äntligen en vinst!

Efter en hel del motgångar den här försäsongen så blev jag positivt överraskad i går när HV vann i Karlstad med 4-2. Det känns tråkigt att behöva skriva att jag blev överraskad, men att vinna mot Färjestad trodde jag inte skulle hända efter de dåliga matcher som HV gjort hittills i Nordic Trophy. 4-0-förlusten mot Frölunda i fredags blev jag nästan chockad över. Att förlora är en sak men 4-0 ska man kunna undvika.

Jukka Voutilainen gjorde två mål i går. Jag tycker det är så roligt när det går bra för HV:s finnar. Jag har alltid varit förtjust i dem. En annan spelare som gjorde mål i går var Johan Davidsson. Det var om omöjligt ännu roligare eftersom det var hans första på försäsongen.

Som vi bestämt innan så betyder inte träningsmatcher något, men jag måste ändå erkänna att en vinst alltid gör mig på gott humör - oavsett om det är en träningsmatch eller seriematch.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Men det är klart att Falks mål är det största :D. Inte ens du kan säga emot ;).

2008-09-04 @ 13:06:56
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Haha. Jag trodde att vi skulle slippa ditt tjat om Falk nu när du flyttat. Men tydligen inte. ;)



Vi saknar dig!

2008-09-04 @ 15:33:10
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0