Snälla, stanna!

Nästan varenda gång när jag ska skriva "kvartsfinalserien" vill mina fingrar annat och jag skriver automatiskt "finalserien". Jag vet inte om det är så att mitt huvud redan är i final, eller om det är hjärtat som så gärna vill det att det skriver så av sig självt. På tal om final så kollade jag in klipp från den 18 april förra året, matchen där guldet bärgades, på YouTube tidigare. Jag gråter som ett barn varje gång. Och det ska tilläggas att jag inte är särskilt känslosam annars.

 

För övrigt var bucklan på plats i Kinnarps Arena i onsdags. Alla som ville fick känna på den och ta kort med den. Jag motstod frestelsen att gå fram och ta den under armen, springa iväg med den och gömma den på ett säkert ställe. Jag vill att den ska stanna för evigt!


Kommentarer
Postat av: Vargen

Det blir Timrås kväll i kväll, Timrå är hungrigare än vad Hv 71 är..

så du får fortsätta titta på de gammla youtube klippen från sm-guldet, för guldet stannar nog inte i KA

2009-03-16 @ 09:40:35
Postat av: Therese Gustafsson

Jag tror att HV går vidare till semi. Timrå är nog darriga efter att ha tappat 3-1.

2009-03-16 @ 11:38:05
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0