Stannar Kenta?

Här om dagen avslöjade Sportbladet att HV vill ha kvar Kenta Johansson som tränare i ytterligare två säsonger. Kenta sa att han ska ge ett besked till HV före jul, vilket betyder att vi när som helst får veta om han fortsätter. Jag vill gärna ha Kenta kvar och tycker att det är bra att HV satsar på långsiktighet. Men min magkänsla säger tyvärr (eller det kanske i och för sig är bra eftersom jag oftast har fel) att Kenta tackar nej.

Redan förra säsongen snackades det om att Lugano var ute efter Kenta och även om Kenta strök under att han hade ett kontrakt med HV så kunde man läsa mellan raderna att han var sugen. Men jag har haft fel förut. Hur som helst, härligt att HV tagit tag i det här så pass tidigt och att de, trots att den har säsongen gått så där hittills, tror på Kenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0