Några ord om lördagen

Dåligt bloggande de senaste dagarna, men skyller på att jag befinner mig i Gävletrakten och att jag därför inte riktigt haft tid på grund av resa och så vidare.

I lördags när HV mötte Timrå på hemmaplan så gjorde Lance Ward comeback. Han fick ett fint välkomnande av publiken, bland annat en banderoll som jag inte minns vad det stod på. Jag tycker för övrigt att han får mer än godkänt i betyg med tanke på att han inte spelat match på ett halvår. Han var till och med nära på att göra ett mål, vilket är en ganska ovanlig syn.

HV vann matchen med 6-4 och det var minst sagt en svängig match. HV låg under med 2-0 ett tag, men hämtade upp och vann till slut. Alla matcher förutom premiärmatchen har faktiskt varit jämna, men HV har dragit det längsta strået i varenda en och vunnit. Det är otroligt starkt.

Ikväll ska jag till Läkerol Arena och se Brynäs - HV. Mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0