Den eviga väntan

HV har i och med sitt avancemang till semifinalen några matchfria dagar. Det är skönt att slippa vara ett nervvrak, men samtidigt tråkigt att gå runt och vänta. Jag vill helst att allt ska avgöras nu på en gång.

Idag kan det bli klart vilket lag som HV får möta i semifinalen. Det kan antingen bli Frölunda, Färjestad eller Skellefteå. Jag tror att HV har en mycket bra chans mot alla dessa lag, men på grund av avståndet hoppas jag att det blir något av de två förstnämnda lagen. Helst av allt Frölunda. Det vore dessutom fantastiskt roligt att se Linköping åka ut i ännu en kvartsfinal. Men å andra sidan vore det kul att möta dem i en final, så jag vet inte.

Frågan är vilken av matcherna jag ska välja att kolla på. Även fast jag sett en match i kvartsfinalserien mellan Linköping-Frölunda så känns nog den mest lockande ändå.
Vilken match väljer ni?


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag kan inte bestämma mig för vilken match jag ska se. Den ena går på 5:an och den andra på C-Sports. Fast jag är sugen på Farjestad Skellefteå......

2010-03-28 @ 15:51:33
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Det blev Frölunda-Linköping för min del. Men kommer nog slå över till den andra lite då och då.

2010-03-28 @ 16:15:23
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ikväll är det match igen, då får vi veta vilka HV möter i semi.

2010-03-30 @ 09:14:47
Postat av: Therese Gustafsson

Ja, spännande! Håller som sagt tummarna för att det blir Frölunda.

2010-03-30 @ 15:23:27
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0